راهنمای ثبت نام و سوالات متداول

در این دوره از مسابقات سعی ما بر این بوده که تا حد امکان روند ثبت نام آسان باشد . مراحل ثبت نام و شرکت در مسابقات ملی هوافضا به صورت زیر می باشد :

 

 

۱- ثبت نام سرپرست

در اولین مرحله باید ابتدا یک حساب کاربری برای سرپرست تیم ساخته شود . مشخصات این حساب به عنوان مشخصات سرپرست تیم ها در نظر گرفته خواهد شد .
همچنین سرپرست از اعضای تیم محسوب نمی شود .
اطلاعات و گزارش های بعدی به این حساب ارسال خواهد شد .

 

۲- انتخاب لیگ و ثبت تیم

پس از ثبت نام شما لیگ مورد نظر خود را انتخاب می کنید . محدودیتی برای تعداد لیگ وجود ندارد و شما می توانید چند تیم در چند لیگ ثبت کنید .
این مرحله به این صورت می باشد که ابتدا باید یک لیگ را انتخاب کنید . پس از انتخاب لیگ مشخصات عمومی تیم مانند نام تیم ,  شماره تماس و آدرس ضروری از شما خواسته می شود .
پس از آن مشخصات اعضای لیگ ثبت می شود .

 

۳- صدور فاکتور

پس از ثبت تیم باید برای تیم ها فاکتور صادر شود . این کار در قسمت "لیست تیم ها" انجام می شود . به این صورت که تیم هایی که مایل هستید با یک فاکتور پرداخت شوند را انتخاب کرده و بر روی گزینه صدور فاکتور کلیک می کنید .
نکته ی مهم : صدور فاکتور جداگانه برای هر تیم امکان پذیر می باشد , اما صدور یک فاکتور برای چند تیم شامل تخفیف می شود . همچنین پس از پرداخت فاکتور ، در صورتی که تیم جدید ثبت کنید هزینه ی آن جداگانه حساب خواهد شد .
 

۴- پرداخت فاکتور و دریافت کد تیم 

پس از صدور فاکتور برای تیم ها ، امکان مشاهده و پرداخت آن در صفحه ی فاکتورها فراهم می باشد .
روش اصلی پرداخت فاکتور ها ، پرداخت به صورت آنلاین می باشد ، اما چنانچه تمایل داشتید فاکتوری را به صورت دستی پرداخت نمایید می توانید هزینه ی نهایی فاکتور را به مشخصات زیر واریز نمایید و سپس رسید آن را به پشتیبانی ارسال نمایید تا فاکتور شما تایید پرداخت شود .
برای دریافت مشخصات جهت واریز هزینه ی فاکتور ها به صورت دستی با پشتیبانی تماس بگیرید .

 

۵- آپلود مدارک

پس از دریافت کد تیم امکان آپلود مدارک مربوط به آن تیم وجود خواهد داشت . برای اطلاع از جزییات بیشتر به قوانین لیگ مربوطه مراجعه نمایید .
 
 

 

نکات

 

- پس از ثبت نام و پرداخت هزینه از پیش تعیین شده برای هر رشته ، برای هر تیم کدی به عنوان کد تیم صادر می شود این کد به منزله ی تایید نهایی تیم است.

 

- تمام مستندات باید در سایت آپلود شود. تا پایان زمان مشخص شده امکان تغییر مستندات وجود دارد.

 

- شرایط لازم برای گرفتن کد تخفیف در صفحه ی اطلاعات آمده است .

 

- هر حساب کاربری تنها برای یک سرپرست می باشد و مشخصات آن به عنوان مشخصات سرپرست تمامی تیم های ثبت شده با آن حساب خواهد بود .

 

 - در صورت تغییر قوانین اطلاعیه های مربوطه بر روی همین سایت و کانال مسابقات به نشانی @aerocomp2019 قرار خواهد گرفت .

 

- به دلیل وجود محدودیت در تعداد ظرفیت قابل میزبانی هر تیم تنها باید یک سرپرست داشته باشد و این سرپرست می تواند از اعضای تیم باشد و یا نباشد.